האם משחק לייזר טאג מתאים גם למבוגרים?

משחקי לייזר טאג למבוגרים

לייזר טאג למבוגרים? האם מדובר במשחק מחשב שיצא לשטח? או שמא משחקי הלייזר טאג הפתיעו גם את הקהל היותר בוגר? הכל במאמר הבא.

מה קורה כאן? 

האם כולנו הפכנו לילדים? שואל רועי (בחור בן 35 שהספיק כבר לשחק לא פחות מ-33 משחקי לייזר טאג בשלוש שנים האחרונות), 

אך התשובה לא מאחרת לבוא, 

רועי טוען, שבניגוד למה שזה נראה מבחוץ – משחק עם רובה לייזר שלא באמת מוציא כדורים, אלא רק קרני לייזר כמו איזה משחק לייזר שיש לנו במחזיק מפתחות ופעם היינו נהנים לכבות את האור בחדר ולהאיר על הקיר, להחליף את הראשים של הלייזר ולעשות צורות, פעילות הלייזר טאג היא שונה לחלוטין מאיזה הפעלה ילדותית.

בפעילות הלייזר טאג אנחנו יכולים לחוש בזרמים של אדרנלין ואנרגיות חזקות שגורמות לנו ממש הרגשה של קרב אמיתי. 

ולהפך, כל מי שחושב שלשחק לייזר טאג מתאים רק למבוגרים ילדותיים, אומר רועי, טועה בגדול , ומפספס חוויה עם טעם של עוד. 

כדאי להגיע ערוכים למשחק הלייזר טאג אומר רועי, זוהי לא עוד חווייה שפשוט נכנסים אליה משום מקום ( גם אם אירגנו לכם יום גיבוש מהעבודה). כדאי להיות בכושר מינימלי, אחרת לא תהנו ותתעייפו מהר אומר רועי. 

התחושה היומיומית שלנו והרצון להראות שאנחנו שווים יותר ממה שחושבים עלינו,  באה לידי ביטוי במשחק הלייזר טאג. 

הפעילות גורמת לך להוציא ממך יותר, היא גורמת לך רצון לעבוד בשיתוף פעולה עם שאר האנשים שאיתך בקבוצה ומלמדת אותך לא מעט תובנות על האופי שלך.

הרטט שמגיע לאחר שפגעו בך, מרגיש לא פעם כפספוס בחיים האמיתיים שבהם אתה מרגיש שהנה הגעת לאן שרצית, אם זה בעבודה או בחיי היום יום שלך, ופתאום מישהו אחר הקדים אותך, זה מלמד אותך שלא תמיד אתה הוא זה שאמור להוביל, שאתה חייב להוריד טיפה פרופיל ועוד המון דברים שבמציאות היומיומית אין לך בכלל זמן להתעסק ולהתבונן בהם. 

אז אם חשבתם שפעילות לייזר טאג הנה פעילות שעניינה הוא בעיקר ילדים, תחשבו שוב, אל תוותרו על דברים שמבחוץ נראים לכם משהו אחר עד שלא ניסיתם בעצמכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.