לייזר טאג מול פיינטבול – מה עדיף?

פיינטבול מול לייזר טאג

כשמדברים על פיינטבול , קשה לשכוח את הימים הטובים שבהם הלכנו יחד עם הכיתה בבית הספר ונהננו לצלוף אחד בשני את כדורי הצבע הססגוניים. הכל השתנה כאשר נכנס לתמונה משחק הלייזר טאג.

אז מה בעצם השתנה? 

ומה ההבדל או יותר נכון, ההבדלים בין לייזר טאג למשחק הפיינטבול המסורתי.

  1. יש כאלה שסוברים, שלייזר טאג הוא משחק משעמם, אין בו אקשן, והוא מתאים לילדים בני 10 או מקסימום כפעילות למסיבת בר המצווה של הילד. לעומת פיינטבול שיכול לספק את חווית האקשן שכולם מצפים לה. אין הדברים מדוייקים. משחק הלייזר טאג יודע כיום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, לספק חווית אדרנלין אף ללא פגיעה פיזית.  כיצד? 

ראשית, משחק הלייזר טאג מתאפיין באפוד בעל מספר חיישנים שיודעים להפעיל רטט כאשר מזוהה פגיעה מהיריב, דבר שאוטומטית מכניס הרבה אדרנלין בשטח הפעילות.

שנית, הנשק הינו נשק עם בקרה וצד אלקטרוני שבו יש מדד איכותי האם היתה פגיעה בכם או ביריב. 

2.לאחר שתחזרו ממשחק לייזר טאג, תוכלו להגיע למחרת לעבודה/לימודים, לעומת משחק הפיינטבול שבו יהיה קשה לדעת האם תוכלו לחזור בימים הקרובים לשגרה.

3. לכלול – משחק הלייזר טאג ילכלך אתכם רק ביחס לכמות הפעמים שתפלו בזמן מרדף או נסיגה מהאויב האכזרי, וכמובן שתוכלו לכבס את בגדיכם מהבוץ ולחזור ללובשם שוב. פיינטבול? כדאי לחשוב טוב לפני שאתם פותחים את הארון בבוקר המשחק..

4. טעויות וניסיון לרמות במשחק – אז אולי אתם מגיעים עם צוות הייטקיסטים למשחק, אבל גם אם כן , בשטח, תנאי המשחק משתנים, וגם האדם הכי הגון בעבודה, ירגיש בחופשיות לנסות לתחמן את המערכת( כי הרי זה רק משחק נכון?). אז במשחק הפיינטבול הוא יוכל לחמוק מעיניו של המדריך.. אבל בלייזר טאג ? אין לו סיכוי לברוח מהבקר המתוכנת ששתול בכל נשק..

לסיכום ניתן להבחין בכך שפיינטבול, אף על פי שסיפק לנו פעילות גיבוש מהנה, כבר עבר מן העולם כלא היה..

תהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.