כשמדובר על פעילות גיבוש חשוב לקרוא את הטיפים הבאים

כשמדובר על פעילות גיבוש חשוב לקרוא את הטיפים הבאים

מתי הזמן הנכון לערוך פעילות גיבוש לעובדים?

אז כולנו מכירים את זה שמגיע מישהו חדש למפעל או למקום העבודה שלנו ואנחנו משווקים את המקום שלנו כאילו זה המקום הכי טוב שניתן להגיע אליו.

אז אחד הדברים שיגרמו לצוות שלכם להעריך את מקום העבודה שלו הוא יצירת צוות מגובש ואיכותי שיודע להתמודד עם משימות ואתגרים.

 

כיצד עושים זאת? פעילות גיבוש לעובדים בהחלט תעשה את העבודה! ·    

 

     כשבונים צוות חדש וצריך להעמיק את ההיכרות בין האנשים שנמצאים בו. במסגרת יום גיבוש לצוות חדש ניתן לערוך משחקי היכרות שונים ומשחקים לשבירת הקרח.

 

  •         כאשר מתחלפת הנהלה או כשהחברה מחליפה בעלים, חשוב להכיר את העובדים ולדאוג לשמור על נעימות וחברותיות , שתפיג את המתחים והחששות המלווים את השינוי.
  •  גם במקומות הכי איכותיים עם העובדים האלה שאוהבים את מקום עבודתם, יש לא מעט חוסרים כאשר מתרחש דבר מעין זה.

 

 מנהל שיבין כי הרעיון ליצירת רושם טוב על עובדיו חשוב ביותר, יצליח לפתח עימם מערכות יחסים מנקודת פתיחה טובה יותר, פתוחה יותר וכמובן נטולת חרדות ומגננות.

 

האם כדאי להיעזר בחברה חיצונית כדי להצליח לגבש את הצוות?

 עבור חברות וארגונים גדולים, ברוב הפעמים חשוב להיעזר בחברה, שתפקידה להרים הפקת ימי כיף לעובדים. חברה מקצועית יודעת לתכלל את הנושאים הלוגיסטיים שמאוד חשוב לקחת בחשבון בהפקת ימי כיף,  לנהל את הזמנים בצורה יעילה ונכונה ולתת מענה מושלם לאלה שהזמינו את האירוע לחברה. לעומת זאת, כאשר מדובר בחברה קטנה, שמעסיקה מספר עובדים קטן,ממילא גם התקציב קטן יותר, ותשלום נוסף לחברת הפקות יכול לקחת חלק גדול ממנו, שיכול לשמש לפעילות חיונית, שתוסיף המון לפעילות שלכם!

להזמנת פעילות לייזר טאג חוויתית עם הפקת אירוע מושלם פנו אלינו.

 

חשוב מאוד להגדיר מטרות ליום הגיבוש. מדוע?

אין זה משנה אם אתם נעזרים בחברה חיצונית או שמנהל משאבי האנוש של החברה אחראי על גיבוש תוכנית ובחינת רעיונות ליום גיבוש לעובדים, כדאי להגדיר את המטרות שברצונכם להשיג.

חלק מהמטרות הינן:

  •         לפנק את העובדים ולסייע להם לצאת מהשגרה לצורך יום כיף מאתגר וחוויתי.
  •          יצירת גיבוש לצוות חדש, היכרות ושבירת קרח.
  •         לחזק את מערכות היחסים הקיימות בין העובדים.
  •          לקדם את ערכי הליבה של הארגון ולבסס את הקשר עם המנהלים והאנשים שלא תמיד יוצא להיפגש עימם.
  •          לחזק את  מיומנויות המנהיגות,  את עבודת הצוות, את שיתוף הפעולה ומיומנויות תקשורת
  •          להטמיע ערכים שחשוב לנו בתור מנהלי האירגון, בקרב העובדים כגון שמירה על איכות הסביבה, אורח חיים בריא ותרומה לקהילה.

האם חשוב ללכת למקום שמתאים לכולם? או שמא לא אמורים להתחשב בכך?

נושא חשוב שיש לבחון לפני שבוחרים את סוג הפעילות, הוא בחירת מקום הפעילות. חשוב להתחשב בצורכי האנשים הנמצאים במקום העבודה ולנסות עד כמה שאפשר שהמקום יהיה נגיש לכולם ומתאים לרוב הציבור המשתתף באירוע. 

 פעילות במקום סגור יכולה להתאים לחלק מהמשתתפים כמו למשל, אולם כנסים או אולם אירועים, אכסניה, בית מלון וכו'.  פעילות במקום פתוח (כשמזג האויר נעים ונוח) יכולה להיות אירוע בים, בשמורת טבע, בפארק וכו'. כמו כן, יש מציאות כזו שהפעילות הנבחרת היא זו שתגדיר את המיקום, לדוגמה אולם באולינג, אוהל בדואי, ספא, חדר בריחה, יקב, מסעדה, שמורת טבע, מרכז מבקרים וכו'. ואם עד עכשיו לא קיבלתם מספיק רעיונות אז חכו, יש לנו עוד כמה ממש מוצלחים למי שמוכן להישאר אתנו עוד קצת.

התחשבות בכולם. האם זה אפשרי? היי ומה נאכל?

את הכיבוד ליום הגיבוש ניתן להזמין דרך חברות קייטרינג שונות ומגוונות, המעניקות שירות מא'-ת', כולל שולחנות, כלים שתייה ואפילו מפיות נייר. ארוחת בוקר מפנקת בשמורת טבע או סנדוויצ'ים לדרך, עצירה לקפה, בופה, מנגל עם שפע בשרים בלי הגבלה או ארוחה מלאה, כל מה שתרצו זמין היום, ומגיע לכל מקום בארץ. כמובן שגם מסעדה עומדת על הפרק, ולבחירתכם מציעים היום שפע סיורים קולינריים במסגרת יום גיבוש לעובדים במרכז, שמשלבים טיולי שווקים ועוד, אבל לא משנה מה תבחרו, יש כמה נושאים שעליכם להתחשב בהם:

  •         מומלץ לדאוג לתפריט כשר למהדרין, כי כידוע כיום ברוב החברות משולבים אנשים דתיים ואף חרדים וחשוב שכולם יוכלו ליהנות מיום הגיבוש, ואם יש מחמירים, כדאי לוודא שהמנות שלהם יתאימו לכשרות עליה הם מקפידים. חברות קייטרינג שמציעות אוכל כשר יודעות לתת לכך מענה הולם ולכן זה לא דבר שדורש יותר מדי התעסקות ואנרגיות, ואם בחרתם במסעדה או בית קפה, וודאו שהם מחזיקים בתעודת כשרות מתאימה.
  • שימו לב שבדקתם שאין לאף משתתף רגישות למזון, ואם יש רגישות כלשהי, דאגו לספק עבור  המשתתף תחליפים הולמים ואיכותיים כדי שיקבל את צרכיו.
  •          בדקתם האם יש טבעונים בקרב המשתתפים? אם כן,חשוב לדאוג גם להם. דאגו לספק גם להם ארוחות הולמות ואיכותיות, כך שאף אחד לא יחוש מקופח. זה בסוף יחזור אליכם בכפל כפליים.
  •         אל תחסכו בכמות המנות, והזמינו בהתאם לכמות המשתתפים. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו במהלך יום כיף ללא מנה מספקת ולהישאר רעב.. 
  • והכי חשוב? תהנו!

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.