עיצוב שולחנות לאירועים קטנים- האם כדאי?

עיצוב שולחנות לאירועים קטנים – האם כדאי?

השולחנות משמשים כאחד המוקדים המרכזיים בכל אירוע, עם הזדמנויות בלתי מוגבלות לעיצוב. למרות ששולחנות הישיבה מתחילים בתור לוח ריק, זה יכול להיות די כיף לקשט שולחן נקי וליצור עיצוב בלתי נשכח. עם זאת, יש הרבה מה לשקול בעת עיצוב שולחנות לאירוע. זה לא פשוט כמו לפרוש מפה ולפזר עלי כותרת. עליכם לקחת בחשבון את הסגנון והתקציב המועדפים, כמו גם את כל מה שצריך להיות על השולחן – סידורי פרחים, תפריטים, כלי זכוכית, סלי לחם, מספרי שולחנות וכדומה. כל האלמנטים הללו חייבים לעבוד יחד כדי ליצור עיצוב מגובש.

יש דבר כזה יותר מדי

כמו בהיבטי עיצוב אירועים קטנים אחרים, קל למצוא אינספור פריטים שאוהבים, אבל זה לא מבטיח שכולם ישתלבו זה עם זה. שמרו על עיצוב יעיל על ידי שילוב של כל החלקים הדרושים ובחירה באלמנטים בעלי נושא דומה. המטרה היא להבטיח שכל החלקים יתמזגו יחד, במקום לתת מראה שעלול לעורר את החושים יתר על המידה.

לערבב ולהתאים

תשקלו את האווירה הכוללת שאתם רוצים להשיג ותשאלו את עצמכם האם העיצוב משתלב בזה. כדאי להתאים את חלקי העיצוב לסגנון המקום. לדוגמא, עיצוב שולחנות לאירוע  בסגנון כפרי לא בהכרח ישתלבו בסביבה מודרנית. אתם צריכים להרגיש את חלל האירוע על מנת למצוא את האיזון הנכון של העיצוב.

השתמשו במדיות חברתיות

מדיות חברתיות מהוות מקור השראה נהדר והן מומלצות בחום לאיסוף רעיונות. עם זאת, חשוב לעשות זאת עם ציפיות ברורות השוקלות את מגבלות התקציב והמקום. בחרו צבעים ותכונות בולטות מהתמונות שאתם אוהבים וודאו, כי תוכלו ליצור עיצוב מקורי שיאמץ את האלמנטים המועדפים עליכם. היו מוכנים לאמץ רעיונות שיעבדו בצורה יעילה יותר בהתחשב באילוצים. 

 עבדו בשיתוף פעולה עם צוות האירועים 

גורמים רבים נכנסים לתוכנית עיצוב, כולל תקציב וחזון, כמו גם הפרמטרים שמציב המקום והקייטרינג. זה עוזר לקבל תוכנית המציגה את מיקום השולחנות ופריטים אחרים בחדר, כך שתוכלו לדמיין את חלל האירוע ולקבוע את המיקום הטוב ביותר של הצבעים. עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם הספקים האחרים כדי להבטיח שהעבודה של כולם תשתלב ביום האירוע.

אל תשכחו את שאר השולחנות

לפעמים אתם יכולים להיתפס כל כך בשולחנות האורחים, שבקלות אפשר לשכוח לחשוב על העיצוב של המזנון, שולחנות הקינוח, ברים ושולחנות מפתח אחרים. זה המקום שבו תוכנית יכולה באמת להיות שימושית כדי להבטיח, שכל השולחנות מתאימים מבחינת העיצוב. היזהרו מהפרזה באלמנטים העיצוביים בכל תחום. חשבו על עיצוב בכל החלל כך שייתן מראה אסתטי, אחיד ומושך את העין. 

 אספו השראה 

חשבו מחוץ לקופסה כשאתם מחפשים מקורות השראה חדשים. פינטרסט למשל הוא כלי מקסים, אבל הוא רק קצה הקרחון. תוכלו לקבל רעיונות נוספים מתחום עיצוב האופנה ועיצוב פנים כדי להסתכל על צבעים, דוגמאות ומרקמים אופנתיים. אתם יכולים ללמוד הרבה מענפי עיצוב אחרים ומהם לתרגם לחלל האירוע שלכם. המפתח לעיצוב שולחן עוצר נשימה באמת מסתכם במציאת האיזון הנכון של כלל האלמנטים. כל מה שאתם צריכים כדי לרומם את המראה של השולחנות הוא מפות אופנתיות, פריחה עסיסית, כלים מעוצבים והגדרת מקום מגובשת, כדי לקבל עיצוב שולחנות לאירוע בלתי נשכח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.