ארגון וסידור אירועים קטנים בכל איזור הדרום שבתות חתן בר מצווה  מסיבת הודיה ברית אירוע משפחתי

אם עדיין לא הבנתם כמה כאב ראש זה לארגן את כל הלוגיסטיקה לאירוע -החל מהקניות ועד לסידור השולחנות לאירוע, דברו איתנו ותבינו הכל

שרון חורי - מעצבת ומארגנת אירועים באיזור הדרום תעמוד לרשותכם בכל התהליך!

סידור שולחנות לאירוע בדרום

החשיבות בסידור שולחנות לאירוע וההשפעה על מידת ההנאה של האורחים

תכנון אירוע הינה משימה קשה ומורכבת משלבים רבים שיש לבצעם היטב ובאחריות מלאה, על מנת שהאירוע יעבור בצורה הטובה ביותר ולרווחת האורחים אשר יקבלו את השירות הטוב ביותר אשר יותיר רושם חיובי וזיכרונות טובים מהאירוע. סידור שולחנות לאירוע חייבת להיעשות תוך אחריות והתחשבות מלאה הן בבעלי השמחה והן באורחים וזאת על מנת ליצור שייכות בין האורחים וזאת כדי, שהם ירגישו בנוח בישיבה המשותפת בזמן האירוע ולא יחוו חוסר נעימות או חוסר תקשורת עם יושבי השולחן. מדובר במשימה אשר יכולה להיעשות באופן פרטי בין אם מדובר על ארגון שבתות חתן או כל אירוע קטן אחר אשר אינו מצריך ארגון אולם אירועים. 

 

עדיין מתלבטים אם כדאי לכם לארגן את האירוע בעצמכם?

עיצוב שולחנות לאירוע

החל מקניית הדברים וחיסכון בכסף ועד לפרטים הקטנים על כל שולחן

ארגון שבתות חתן

סידור המקום לפני שבת החתן ולאחריו כולל כל מה שצריך לשבת מושלמת!

ארגון אירוע קטן בבית

אירוע נעים ומושלם לאירוח המשפחתי, לשבע ברכות, לאירוסיו ועוד..

כאשר מדובר על אירוע בסדר גודל נרחב כפי שמתרחש באירועי חתונה, בריתות, בר מצווה וכדומה ולא מדובר על ארגון אירוע ביתי, סידור השולחנות, לרוב יתבצע באמצעות חברה פרטית אשר תפיק את האירוע עבורכם ותדע לארגן את סידורי השולחנות באופן המקצועי ביותר תוך עמידה בהנחיות ובדגשים האישיים של בעלי האירוע. 

 

מחפשים מישהו שיקח מכם את האחריות להפקת אירוע קטן?
כדי שאתם תוכלו להתפנות למה שחשוב באמת?

אם כך, הגעתם למקום הנכון!

לא רק שהתשלום שתשלמו לנו עבור ארגון האירוע יחסוך לכם זמן רב, אלא אנו בהחלט נחסוך לכם הרבה כסף בזכות הניסיון הרב שצברנו לאחר ארגון לוגיסטי של כל- כך הרבה אירועים מצויינים!

כללים חשובים ליישום בסידור שולחנות לאירועים

סידור שולחנות לאירוע/ים הינה פעולה אשר צריכה להתבצע ביתר מקצועיות וחשיבות ומבלי להמעיט בחשיבותה שכן ברגע שישנו אירוע בו סידור השולחנות מתבצע בצורה מרושלת, יתחולל תוהו ובוהו במקום האירוע, אורחים לא ידעו היכן לשבת או שיפעלו ביוזמתם וישנו את מיקום המושב שלהם, דבר אשר יוביל לבלגן בסידור הישיבה ולפגיעה באירוע כולו. אחד הכללים החשובים כאשר מעוניינים לבצע סידור שולחנות לאירוע בדרום הארץ או בכל אזור אחר, הוא להכין רשימה של המוזמנים ולהתחיל ליצור מתוכה, קבוצות של אנשים בעלי מכנה או ייחוס משותף, דבר אשר יקל על עבודת סידור השולחנות בין אם מדובר על ארגון אירוע ביתי או אירוע באולם אירועים. 

ככל שניצור יותר קבוצות שיש ביניהם היכרות ומכנה משותף, כך ניצור יותר סדר באירוע ונוביל לשביעות רצון גדולה מצד המוזמנים לאירוע כאשר הם ירגישו בנוח לשבת בשולחן וליהנות מהאירוע. כלל חשוב נוסף, הוא להתחשב במיקום של השולחנות בזמן ארגון שבתות חתן או כל אירוע אחר, כך שנעדיף לרכז שולחנות אשר משתייכים לאותה המשפחה, מקום העבודה, חברים וכדומה ולא ליצור ערבוביה של שולחנות שאין קשר ביניהם. בנוסף, ישנה עדיפות בלרכז שולחנות של צעירים בסמיכות לרחבת הריקודים ואת השולחנות אשר יכילו אנשים מבוגרים, לרכז יותר רחוק מהרחבה ולאפשר להם שהייה נוחה ופחות רועשת לאוזניהם.   

ארגון אירועים מתחיל בסידור השולחנות

תחום ארגון אירועים, הינו מאוד מגוון ומלא באינסוף אפשרויות אשר הופכות כל אירוע לייחודי ובעיקר, אירוע אשר יזכרו אותו לטובה לאורך תקופה ארוכה. אחד הנושאים המרכזיים בכל אירוע, בין אם מדובר באירוע גדול והמוני כגון חתונה ובין אם מדובר על ארגון אירוע ביתי ופחות המוני כגון: שבת חתן, חינה וכדומה, הוא כל נושא סידור השולחנות. כאשר המוזמנים מגיעים לאירוע שאליו הם הוזמנו, הם מיד מפלסים את דרכם בין כל המוזמנים ומנסים לאתר אנשים שקרובים אליהם בין אם מדובר על בני משפחה, חברים לעבודה, שכנים וכדומה. 

אנשים מחפשים כמעט באופן מידי, את אזור הנוחות שלהם בתוך האירוע, המקום בו הם ירגישו בטוחים מבחינה חברתית ולא יצטרכו לפתח אינטראקציות חדשות, עם אנשים אותם הם אינם מכירים כלל. סידור שולחנות לאירוע/ים צריך להיעשות באופן מקצועי תוך מחשבה על כלל האורחים באירוע ומתוך רצון להשפיע באופן חיובי, על השהות שלהם במהלך האירוע. 

מניעת אי נעימות בין האורחים

אחת המטרות העיקריות שבגינן מבצעים סידור שולחנות לאירוע/ים, היא למנוע מצבים של אי נעימות בין האורחים, אשר עלולה להיווצר כאשר אורחים יושבים באירוע ליד אנשים שהם אינם מהמעגל המשותף שלהם ועל כן, אין ביניהם שום קשר ראשוני, אשר מאוד חשוב ליצירת קשר בזמן אירוע. ישנן התארגנויות כמו למשל ארגון שבתות חתן, אשר לגביהן, סידור השולחנות נעשה בצורה שונה שכן מדובר באירוע קטן אשר לרוב מתרחש באופן ביתי, דבר אשר לא מצריך עריכת שולחנות רבים לאורחים ואף לרוב, יהיה מדובר באורחים אשר מכירים אחד את השני ויש ביניהם אינטראקציה אשר מבוססת על קשר מקדים כגון: קשר משפחתי, חברי, היכרות מוקדמת וכדומה. אך כאשר מדובר על אירועים גדולים של מאות מוזמנים כפי שיש לרוב באירועי חתונות, ישנה חשיבות גדולה לסידור השולחנות. 

המטרה באירוע של חתונה למשל, הוא לסווג את האורחים לקבוצות שיש ביניהן מכנה והיכרות משותפת ולאחר מכן להתחיל לשבץ אותם בשולחנות בצורה מסודרת ובכך ליצור סדר וארגון בחתונה אשר ישרה אווירה נינוחה על האורחים ועל בעלי השמחה. סידור שולחנות לאירוע בדרום או בכל אזור אחר בארץ, צריך להיעשות באופן המקצועי והשקול ביותר תוך תשומת לב לגבי משתנים רבים שיש לקחת בחשבון ואשר קשורים באופן ישיר לכל אחד מהצדדים באירוע ועל הרצון לספק נוחות לקהל המוזמנים באירוע ולמנוע כל מצב בו הם ירגישו אבודים וחסרי נוחות באירוע, שכן המטרה היא הפוכה לגמרי.

אז למה אתם מחכים?
אנו בדרך אליכם לארגן את האירוע הבא שלכם