רעיונות ליום גיבוש לעובדים

מהו יום גיבוש לעובדים?

הרעיון של יום גיבוש לעובדים הינו על מנת לייצר הוואי חברתי לצוות>>

מדוע דווקא אצלינו?

משום שכבר ידועה האמרה כי אין הסנדלר יחף

היום הכי מגבש . היכן?

כמובן שרק בלייזר טאג . זוהי חוויה בלתי נשכחת!

אטרקציות בבאר שבע?

לייזר טאג מספקת חווית משחק מושלמת בכל מקום בארץ וביחוד בערי הפריפרייה הממוקדות לאיזור הדרום וכדומה.

רעיונות ליום גיבוש לעובדים

בשנים האחרונות הולכת ועולה המודעות לרווחת העובדים, חברות רבות הבינו כי העובדים הם המשאב החשוב שלהן ולכן הן משקיעות בדרכים שונות לשיפור המוטיבציה, שביעות הרצון ותחושת השייכות, אחת הדרכים היא ארגון יום כיף שיהיה יום גיבוש לעובדים.

היתרונות של יום גיבוש לעובדים

רבים הם יתרונות ארגון יום הגיבוש לעובדים, מדובר בארגון פעילות מחוץ למשרד באווירה לא רשמית ללא לחץ ומתח במטרה לצאת משגרת העבודה, במיוחד לאחר תקופות לחוצות, סיום פרויקטים או שינוים ארגוניים,

מעבר להנאה יום כיף הוא הזדמנות לגיבוש והכרות בין העובדים, צמצום הפערים בין העובדים למנהלים, זהו זמן פעילות משותפת יחד באווירה שונה, יום גיבוש לעובדים משפיע על תחושת השייכות לארגון והעלאת רמת המוטיבציה ושפור התרומה של העובד לארגון.

מהם האפשרויות ליום גיבוש לעובדים?

ישנן אפשרויות ורעיונות רבים לארגון יום כייף לעובדים ,כל חברה בוחרת את הסגנון ואת הפעילות אשר מתאימה לאופי הצוות וכמובן לתקציב המוקצה לאירוע , מומלץ להציע מספר אפשרויות ולערוך משאל לעובדים מה העדפותיהם ולפי זה להחליט את סוג הפעילות, הנה מספר רעיונות לפעילות:

רעיונות ליום כייף פעיל

  • באבל פוטבול- משחקי כדורגל בתוך בועה, העובדים לובשים בגד הנראה ככדור מתנפח וצריכים לרוץ עמו ולשחק כדורגל, מתאים לעובדים ספורטיביים פחות מתאים לימי החורף.
  • משחק לייזר טאג– נלחמים עם רובי לייזר בתנאי שטח, הפעילות מתאימה לכל הגילאים ולמספר רב של עובדים שכן צריך להתחלק לשתי קבוצות הנלחמות זו בזו.
  • החלקה על הקרח- מלבד האפשרות לנסוע לחרמון בחורף ניתן להגיע לתל אביב למרכז להחלקה על הקרח, הפעילות קצרה כשעה וחצי ניתן לשלבה עם פעילות נוספת כמו סיור בתל אביב וארוחה מפנקת.
  • יום גיבוש המשולב עם פעילות התנדבותית–מאפשר ערך מוסף והעברת מסר חברתי ליום הגיבוש להתארגן ולתרום למען החברה, זוהי פעילות מגבשת עם חוויה עוצמתית שבסופו של דבר העובד מרגיש כי הוא עושה משהו למען הקהילה ולמען הנזקקים.

 

רעיונות ליום גיבוש רגוע

  • סדנת בישול- העובדים מתחלקים לקבוצות שכל קבוצה מכינה חלק אחר בארוחה מתאים עד  30 איש, ההנאה היא כפולה שכן העובדים מכינים תוך כדי שיתוף פעולה את הארוחה כך לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר שבסופו של דבר יושבים ואוכלים ביחד את מה שהכינו, הפעילות מתאימה לכל הגלאים.
  • סדנה לשחרור לחצים- הסדנאות מגוונות חלקן באמצעות תרפיה עם מוסיקה, ריקוד, שיחה או יוגה. 
  • יום גיבוש על יאכטה- בלב ים עם פינוקים כמו מוסיקה טובה אוכל טוב מתקני שיזוף, העובדים יוכלו ליהנות ולהירגע.
  • יום כייף בים המלח- בחופים עם הבוץ והגופרית העובדים יוכלו ליהנות מספא ומטפולים מפנקים.





 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.